2 Mart 2012 Cuma

izin ver yeşereyim gözlerinde..


izin ver yeşereyim gözlerinde.. senin gözlerin yeşil..çağlalar gibi..baharda verir kendini çağlalar, bilirsin..en güzel dalından koparıldığında kokar..gençtir, tazedir..her şeye hep geç kalırım ben..ulaşılmazdır çağlalar bana, kokusu kalmaz avuçlarımda..senin gözlerin yeşil..ekşi erikler gibi..ekşi olan her şeyden biraz uzak dururum ben..yüzümü buruşturmak bana göre değilmiş gibi..ama senin gözlerin işte bir avuç erik..avucuma sığdırmaya çalıştıkça illaki düşürüyorum yere.. düşme ne olur!

izin ver yeşereyim gözlerinde.. senin gözlerin bahar..öyle allı pullu, el-ele sevgilili bir bahar değil..yangın kırmızısı..isyana çağırır gibi..bana gel der gibi..der değil mi? Akşamüstü güneş iner senin gözlerine..her bakmamda yüreğimde kızılca kıyamet kopması bundandır.. kapatma gözlerini ne olur!

izin ver yeşereyim gözlerinde.. senin gözlerin hırçın biraz yeşil dalgalar gibi..balıkçı olmayı isterim ben bu yüzden..yutacaksa bir dalga gözlerinde kaybolayım..senin gözlerin yeşil..bense hep geç kalırım gözlerine.. bekle beni ne olur!

izin ver yeşereyim gözlerinde.. senin gözlerin uzak yeşil..şehir ışıkları gibi..seni tenhada severim ben, bilirsin..kimseler bilmez..sen bilirsin..şehrin gürültüsü kulakları doldurduğunda ben sevdamı fısıldarım..kimseler duymaz..belki sen de.. duy beni ne olur!    

izin ver yeşereyim gözlerinde.. senin gözlerin gece yeşili..karanlık, bir yorgan gibi örttüğünde yıldızların üstünü senin gözlerin gelir aklıma..şehrin kalabalığında yıldızları özlemek gibi..herkes uykudadır..ben beklerim..neyi beklediğimi kimseler bilmez..belki ben de..gözlerinde adımlarım uykuyu.. gel ne olur! gel! gözlerini de getir..

senin gözlerin yeşil.. izin ver yeşereyim gözlerinde.....

1 yorum: